CONSULTANTA
Orice demers in marketing presupune mai intai sa cunosti bine afacerea. O privire proaspata, din exterior, care poate sa vada si ceea ce altfel iti scapa, ti-o ofera consultanta cu TopMarketing.
Marketingul este mai mult decat un departament, e insasi afacerea ta. Cunoasterea in detaliu a nevoilor de marketing inseamna si o cunoastere in profunzime, necosmetizata a afacerii. Cu bune si cu rele. O diagnosticare prezenta si o perspectiva viitoare.
O astfel de cunoastere porneste de la un act de consultanta. Acesta incepe cu un dialog clar, deschis si pliat pe problematica concreta a Companiei, intr-un limbaj ”la unison”.
Clientul isi clarifica imaginea interna a propriei afaceri, dintr-o diagnoza sintetizata, limpede. Este creata astfel o rampa noua de lansare a afacerii, prin „combustibilul” marketing.
PRODUSE
Un pachet integrat de produse de promovare iti sta la dispozitie. Mai concret, cam tot ceea ce ar face numeroase agentii specializate in PR, branding, advertising, marketing, mass-media, social media, SEO si zeci de furnizori de marfuri si materii prime pentru marketing.
Pachetele de produse care iti vor fi cele mai utile iti stau la dispozitie. De la crearea sau refacerea unei identitati corporate (de brand), pana la propagarea acesteia cu orice fel de vehicol si prin orice canal de comunicare, poti alege de aici:
- Branding si rebranding (creare si/sau refacere identitate vizuala, slogan, mesaje-cheie etc).
- Realizarea oricaror tiparituri si materiale de productie publicitara. De la carti de vizita si flyere (fluturasi), stickere (colante) sau roll-upuri, pana la prospecte, afise, postere, pliante de produs, brosuri, cataloage, profil de companie (raport anual de activitate), mashuri, bannere, totemuri, steaguri, litere volumetrice, panouri, materiale outdoor, display-uri, expozoare, genti, tricouri si articole vestimentare inscriptionate etc. La cerere se poate asigura si serviciul de distributie al tipariturilor catre publicul consumator.
- Toate produsele necesare crearii prezentei afacerii in mediul on-line. De la simplul mesaj (e-mail), la newslettere periodice, website-uri (proiectare, design, web-content, populare, intretinere, actualizare, hosting etc), si generarea de continut pe retelele sociale.
- Produse pentru crearea, mentinerea si intretinerea relatiei cu presa (media relations). De la realizarea si transmiterea comunicatelor si informarilor de presa, sau a reclamelor si articolelor publicitare, pana la gestionarea evenimentelor de presa si a relatiei continue cu presa scrisa, electronica si din audio-vizual.
- Organizare de evenimente corporate (indiferent de numarul participantilor, oras, perioada, locatie): prezentari de lansare pe piata a noilor produse / servicii; evenimente aniversare, inaugurale, festive etc; teambuilding-uri; actiuni de fidelizare clienti / angajati etc.
- Produse de cercetare de piata (studii).